REGULAMIN
Chcemy uniknąć nieporozumień i zapewnić Państwu udany wypoczynek, dlatego prosimy o zapoznanie się z regulaminem korzystania z naszych apartamentów.
Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się, przyjęciem oraz zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
Regulamin
Nowe zasady wystawiania faktur do paragonów fiskalnych będą obowiązywać od 1 stycznia 2020 roku. Faktura do paragonu będzie wystawiana tylko w przypadku, gdy na paragonie będzie znajdować się numer identyfikujący nabywcę.
Jeśli potrzebują Państwo fakturę vat koniecznie prosimy o podanie danych do faktury podczas dokonywania rezerwacji. Dane do faktury oraz adres mailowy powinny zostać przesłane na nr obsługi
DEPOZYT W WYSOKOŚCI 400zł MUSI ZOSTAĆ UISZCZONY W CAŁOŚCI PRZED ZAMELDOWANIEM/PRZYJAZDEM.
Depozyt można opłacić na:
– konto numer konta 03 1020 2791 0000 7602 0208 4002 Odbiorca- Probis w tytule „kaucja za rezerwację PROSZĘ PODAĆ IMIĘ I NAZWISKO „
– konto dla przelewów zagranicznych PL03 1020 2791 0000 7602 0208 4002 Odiorca- Probis Kod BIC (SWIFT): BPKOPLPW w tytule „kaucja za rezerwację PROSZĘ PODAĆ IMIĘ I NAZWISKO”
-Blik na nr telefonu +48577 718 777
– revolut.me/koszalin w tytule „kaucja za rezerwację PROSZĘ PODAĆ IMIĘ I NAZWISKO”
– paypal https://www.paypal.com/paypalme/apartmentcentrum w tytule „kaucja za rezerwację PROSZĘ PODAĆ IMIĘ I NAZWISKO”
Depozyt zostanie zwrócony w takiej samej formie w jakiej została dokonana jego płatność.
Prosimy o informacje do Obiektu po opłaceniu kaucji. Obiekt potwierdzi wpływ kaucji na podany numer kontaktowy w rezerwacji.
NIE MA MOŻLIWOŚCI OPŁACENIA DEPOZYTU W INNY SPOSÓB I INNĄ FORMĄ PŁATNOŚCI.
Jeżeli kaucja nie zostanie uiszczona przed zameldowaniem – nie zostanie udostępniony apartament osobie wynajmującej.
Całość depozytu zostanie zwrócona w takiej samej formie jak została zapłacona po sprawdzeniu stanu obiektu. W przypadku, kiedy pobyt Gościa w apartamencie nie będzie niósł ze sobą żadnych negatywnych konsekwencji, problemów czy też nieprzyjemnych sytuacji, wpłacona kaucja w pełni podlega zwrotowi.
Zastrzegamy sobie prawo do zatrzymania wpłaconej kaucji w całości w przypadku naruszenia regulaminu obowiązującego w apartamencie, a w szczególności zasad o bezwzględnym zakazie organizowania w apartamencie imprez, spotkań towarzyskich, zakłócaniu ciszy nocnej, paleniu papierosów, przebywania (nocowania oraz przebywania, odwiedzania) dodatkowych osób spoza rezerwacji, w przypadku wymeldowania się po wyznaczonej godzinie tj. po godzinie , w wypadku stwierdzenia szkód i zniszczeń w apartamencie, braku elementów jego wyposażenia czy pozostawienia zaśmieconego apartamentu. Apartament powinien zostać pozostawiony w stanie niegorszym niż w momencie odebrania, m. in zmyte naczynia, wyrzucone śmieci, w apartamencie nie pozostawiamy śmieci, resztek jedzenia, zakupów i rzeczy nie należących do wyposażenia Obiektu. Kaucja zostanie zatrzymana przez Obiekt, jeśli w wyniku działań osoby wynajmującej konieczna będzie interwencja osób trzecich, takich jak: personel, policja etc. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia od osoby wynajmującej w sposób przewidziany przez prawo kwoty większej od wpłaconej kaucji, w sytuacji, w której wysokość kaucji nie pokrywa kosztów usunięcia stwierdzonych szkód i zniszczeń w apartamencie, a także braków w wyposażeniu apartamentu.
NIEZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM NIE ZWALNIA GOŚCIA Z OBOWIĄZKU JEGO PRZESTRZEGANIA.
Nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane przyczynami niezależnymi, takimi jak : przerwy w dostawie prądu, wody i inne.
Kaucja zwrócona zostanie najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od daty zakończenia pobytu.
Chcemy, aby Państwu zapewnić spokojny wypoczynek – prosimy o przestrzeganie poniższego regulaminu:
1. Apartamenty wynajmowane są na doby przez najemców zwanych dalej „Gośćmi”.
2. Doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu o godzinie 16:00 i kończy w dniu wyjazdu o godzinie 10:00.
3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres, który obejmuje dokonana rezerwacja Gość powinien zgłosić pod nr tel. 577718777 do godziny 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu. Właściciele uwzględnią życzenia przedłużenia pobytu w miarę możliwości i dostępności wolnymi miejscami.
4. Zatrzymanie apartamentu po godzinie wymeldowania czyli po 10:00 jest traktowane jako złamanie regulaminu, co skutkuje zatrzymaniem kaucji.
5. Gość nie może przekazywać apartamentu innym osobom w czasie trwania jego wynajmu. Dostęp do Apartamentu jest powierzany tylko osobie na którą dokonana została rezerwacja, nie podajemy dostępu innym Osobom również na żądanie Wynajmującego. Wynajmujący zobligowany jest do nie ujawniania kodów dostępu/kluczy do wejść Obiektu postronnym osobom.
6. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz przebywania osób niezameldowanych ( w tym odwiedzin). Ilość osób przebywających w obiekcie nie może być większa niż określona w rezerwacji. Rezerwacja maksymalnie może obejmować 4 osoby. Obiekt wyraża zgodę na pobyt zwierząt po uprzedniej konsultacji z Obsługą, koszt 1 doby to 50zł. Podczas pobytu Goście proszeni są o dopilnowanie, aby nie doszło do zadrapań i uszkodzeń elementów wyposażenia. Prosimy o dopilnowanie, aby pupile nie korzystały z sof, łóżek w apartamencie co będzie wymagało dodatkowego czyszczenia za opłatą pobraną z wpłaconej kaucji.
Właściciel obiektu nie wyraża zgody na organizację imprez, odwiedzin, eventów, szkoleń, spotkań firmowych i towarzyskich. Nie wyrażamy zgody na umieszczanie zdjęć z apartamentów na portalach społecznościowych.
W przypadku ewidentnego naruszenia punktu tego regulaminu zastrzegamy sobie prawo do braku zwrotu kaucji i opłaty za pobyt.
7. Możemy odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy regulamin wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, albo szkodę na osobie dotyczącą Gości, pracowników lub innych osób.
8. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń co do jakości usług oraz apartamentu Gość jest proszony o zgłoszenie pod nr tel. +48 577718777
9. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, pojazdów, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną Gości podczas pobytu.
10. Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22:00 do 7:00 i w tym czasie osoby korzystające z usług mają obowiązek tak się zachowywać, by nie zakłócać spokoju innych Gości oraz mieszkańców.
11. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamencie grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych. Gościowi nie wolno wyrzucać niedopałków od papierosów i zużytych zapałek do kosza na odpadki, wnosić i przechowywać materiały łatwopalne, żrące lub wydzielające przykrą woń, palić papierosów w apartamencie i w innych pomieszczeniach.
12. Przed opuszczeniem apartamentu lub położeniem się do snu Gość powinien zamknąć krany instalacji wodociągowej, zamknąć okna lub je unieruchomić w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem na wypadek burzy, wichury lub innych zjawisk atmosferycznych, wyłączyć urządzenia pobierające prąd elektryczny.
13. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe ze jego winy.
14. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu możemy odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu obiektu.
15. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa nie będą przechowywane bez znaczenia jego wartości, nie ponosimy również za nie odpowiedzialności.
16. Nie zwracamy wpłaconych kwot należnych tytułem zarezerwowanego terminu wypoczynku w przypadku anulowania rezerwacji czy braku przyjazdu Gościa.
17. Zastrzegamy przepadek kaucji w przypadku min.:
– złamania regulaminu obiektu
– wprowadzeniu do obiektu dodatkowych osób
– interwencji policji z winy Gościa
– uszkodzenia mienia
– opuszczenia apartamentu w dniu wymeldowania po godz. 10:00
– stwierdzenia obecności nie zgłoszonych zwierząt (obowiązuje dodatkowa opłata 50zł/doba 1 pupila)
Życzymy miłego pobytu. W razie wątpliwości lub jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z obsługą +485777718777 w godzinach 10:00-20:00.